Monden

Brother’s Pub pune la bătaie peste 400 de premii, pentru clienţii care vor comanda de acasă de cel puţin 100 de lei

197Vizualizari
De săptămâna viitoare, Brother’s Pub va demara o nouă super-campanie promoţională cu premii. Potrivit managerului Marius Voican, aceasta va fi dedicată exclusiv comenzilor la domiciliu făcute atât prin telefon, cât şi prin aplicaţiile online pentru cumpărături. În acest sens, Brother’s Pub colaborează cu şase platforme de livrări acasă: Foodify, Food Panda, Takeaway, Tazz, Papa Dream şi Glovo. Campania lansată de restaurantul de pe Bulevardul Dem Rădulescu se va derula în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie, iar pentru a participa la tombola cu premii de la final clienţii trebuie să comande la domiciliu de cel puţin 100 de lei.

La fiecare comandă de minim 100 de lei, clienţii vor primi un cupon de participare la tombolă

„Aşa cum se cunoaşte, de fiecare dată în ultimii doi ani, în preajma sărbătorilor de iarnă, am organizat «Ruleta Norocului», prin care cei ce consumau în restaurant de minim 100 de lei învârteau roata şi puteau câştiga premii cât se poate de atractive. Ne-am gândit să lansăm o asemenea campanie promoţională şi pentru livrările la domiciliu. Aceasta va începe pe 15 octombrie şi va dura o lună. În momentul când va comanda de cel puţin de 100 de lei, clientul respectiv va primi un cupon, care va fi păstrat într-o urnă, până ce va avea loc tragerea la sorţi. Campania se va încheia la mijlocul lunii viitoare, iar până pe 20 noiembrie vom organiza – LIVE! – şi extragerea propriu-zisă a câştigătorilor”, a afirmat Marius Voican.

Partenerii Brother’s Pub se vor implica în noua campanie promoţională şi vor oferi numeroase premii

În noua campanie promoţională lansată de Brother’s Pub vor fi acordate peste 400 de premii. Cele mai importante vor fi un TV şi un smartphone. „În plus, vom mai oferi 175 de cupoane de reducere la consumaţii şi comenzi la domiciliu, 240 de beri Tuborg, la care se vor adăuga şi o serie de surprize ale colaboratorilor Brother’s Pub. Câteva firme cu care avem relaţii comerciale vor să se implice în această campanie pe care o vom lansa săptămâna viitoare. Astfel, pe lângă cadourile pe care le vom oferi noi, şi partenerii noştri vor acorda câteva, cum s-a întâmplat şi anul trecut, la «Ruleta Norocului», când am suplimentat numărul premiilor iniţiale (n.r.: de la 300, la peste 550!), prin intermediul colaboratorilor. Noua campanie promoţională pentru comenzi online o va preceda pe cea pentru clienţii care vor consuma în restaurant, tot de minim 100 de lei. Aceasta va începe în preajma Crăciunului, după 20 decembrie, şi se va întinde până pe 7 ianuarie”, a mai spus managerul de la Brother’s Pub, Brother’s Sport Hub şi Frigotech, Marius Voican.

FOARTE IMPORTANT! Premiile trebuie să fie revendicate până pe 15 decembrie 2021

„În perioada 15 octombrie – 15 noiembrie, comandă acasă de minim 100 de lei şi intră în cursa cu premii marca Brother’s Pub!!!
• 1 TV
• 1 smartphone
• 20 de cupoane de 50 de lei (se pot folosi atât la locaţie, cât şi la comenzi la domiciliu)
• 100 de cupoane de 10 % reducere la orice comandă la domiciliu
• 50 de cupoane cu desert (se pot folosi atât la locaţie, cât şi la comenzi la domiciliu)
• 5 cupoane cu consumaţie de 100 de lei la locaţie
• 240 de beri Tuborg la doză
• alte surprize
Premiile trebuie să fie revendicate până pe 15 decembrie 2021!!!”, se spune în prezentarea tombolei pentru comenzi la domiciliu, pe care Brother’s Pub o va lansa săptămâna viitoare.