Administrație

Caz de DNA la Măldărești!? Un drum asfaltat abia acum 6 luni e deja plin de gropi. Locuitorii sunt revoltați: „E bătaie de joc!”

2.92KVizualizari
În 2015, Ionel Dragu, fost primar al localității Măldărești, obținea finanțare pentru asfaltarea drumurilor din satele Măgura, Telechești și Necșoaia. Licitația privind execuția lucrărilor propriu-zise a fost câștigată de o firmă din județul Olt, care, recent, s-a apucat și de asfaltat. Însă, potrivit locuitorilor, care au prezentat și zeci de fotografii în acest sens, investiția se face deja de mântuială.

Mai multe informații ne-au fost oferite de Costel Ciocârlan, locuitor din satul Necșoia, bun cunoscător al procedurilor de asfaltare. „Asfaltările au început în mandatul actualului primar, Bociog. Deși i-am semnalat că sunt nereguli mari privind nerespectarea etapelor de asfaltare, dânsul, foarte fricos din fire, nu s-a implicat mai deloc. Firma din Olt a făcut ce a vrut. Conform proiectului, trebuie puse pe drum două straturi, 10 centimetri de balast și, apoi, 10 centimetri de piatră spartă. Firma respectivă a pus piatra, au venit ploile care au măturat tot, apoi, peste praf și pământ, a turnat primul strat de asfalt. Adică, fără să aibă fundament solid. Deja primul strat s-a distrus pe drumul din Necșoaia. Urmează să toarne al doilea strat de asfalt. Păi, cum să facă asta?! Ne batem joc de banii publici! E deja caz penal aici, dacă nu reface toată lucrarea. A fost făcută deja plângere la Poliție și DNA și sperăm ca organele legii să ia cele mai bune măsuri, pentru că, altfel, ne batem joc de banii statului. Fără un terasament solid, asfaltul se va rupe în scurt timp… Să ne trezim, fraților, odată și să facem ceea ce trebuie! Nu voi renunța până ce nu voi rezolva situația, chiar dacă această sarcină trebuia să revină Primăriei Măldărești. Este anormal să nu iei măsuri, când știi exact că sunt probleme mari privind nerespectarea normelor de turnare a asfaltului, norme prevăzute în proiect”, a comentat Costel Ciocârlan, locuitor în Măldărești.
Vom reveni cu amănunte despre acest subiect tot mai des întâlnit, mai ales în domeniul refacerii infrastructurii rutiere, unde se învârt milioane de lei.