• actele al căror termen a expirat în starea de urgenţă pot fi schimbate până la jumătatea lunii august!
Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Rm. Vâlcea îşi reia activitatea cu publicul începând de luni, 18 mai, pentru toate tipurile de solicitări pe linie de stare civilă şi evidenţă a persoanelor. Pentru evitarea aglomerării, cetăţenii trebuie să ştie că termenul pentru preschimbarea actelor de identitate ca urmare a expirării sau la împlinirea vârstei de 14 ani ori cel de eliberare a documentelor de stare civilă care nu au putut fi efectuate din cauza restricţiilor din ultima perioadă este de 90 de zile de la încetarea stării de urgenţă. Accesul în sediul instituţiei din strada Regina Maria nr. 6 se va face cu respectarea distanţării de siguranţă între solicitanţi şi cu obligativitatea purtării de măşti de protecţie facială în conformitate cu Hotărârea Comitetului Naţional pentru Situaţii de Urgenţă nr. 24/14.05.2020.
Înaintea meciului cu CS Păușești-Măglași, primarul Emanuel Birăruți și-a avertizat jucătorii de la Oltețul Alunu că nu acceptă să piardă...
Pentru îmbunătăţirea experienţei dvs. web, acest site foloseşte Cookies. Continuând să navigaţi pe acest site vă exprimaţi acordul asupra utilizării cookie-urilor.
Aflaţi mai multe