Campania aniversară DIANA – 30 de ani, „Cu puțin noroc, poți câștiga un T-ROC”, a avut un succes deosebit, lucru evidențiat și de faptul că, pentru cele 420 de premii oferite, au fost depuse câteva mii de taloane de participare. Așa cum se cunoaște, marele premiu, un autoturism Volkswagen T-ROC a fost câștigat, prin tragere la sorți, de Oana Șchiopu, din Rm. Vâlcea.
La finele săptămânii trecute, DIANA a anunțat că a lansat o nouă acțiune de același tip, care poartă un nume autentic de sezon, „În ritm de grătar”. Aceasta se va derula pe tot parcursul lunii august și va fi dotată cu 60 de premii: 30 de boxe portabile JBL și 30 de grătare BBQ. Noua campanie DIANA este organizată în parteneriat cu Bergenbier și Coca Cola.
„Petrece vara în ritm de grătar! Fă-ți cumpărăturile în Magazinele DIANA în perioada 1-31 august și poți câștiga premiile perfecte pentru sezonul de distracție cu familia și prietenii!”, au transmis reprezentanții DIANA, pe Facebook, iar apoi au oferit detalii și despre pașii pe care trebuie să-i parcurgă clienții, pentru a intra în posesia celor 60 de premii:
„1) Cumpără produse Bergenbier și/sau Coca Cola participante la această campanie, în valoare de minimum 10 lei; 2) Solicită talonul de înscriere la casele de marcat! 3) Păstrează bonul până la finalul campaniei! Mai multe detalii în magazine și pe www.magazinediana.ro! DIANA – Mereu proaspăt și la îndemână!”.
Adrian Ancuța, antrenor-jucător la Viitorul Bunești, a mărturisit că a fost foarte aproape de a nu mai înscrie echipa în...
Pentru îmbunătăţirea experienţei dvs. web, acest site foloseşte Cookies. Continuând să navigaţi pe acest site vă exprimaţi acordul asupra utilizării cookie-urilor.
Aflaţi mai multe