În urmă cu o lună, mai precis pe 15 octombrie, Brother’s Pub a iniţiat o campanie inedită cu premii, dedicată exclusiv comenzilor făcute atât prin telefon, cât şi prin cele 6 aplicaţii online pentru cumpărături cu care cochetul restaurant de pe Bulverardul Dem Rădulescu colaborează (Foodify, Food Panda, Takeaway, Tazz, Papa Dream şi Glovo). Aceasta s-a încheiat luni, 15 noiembrie, condiţia pentru a putea participa la tombola finală fiind aceea ca clienţii să comande la domiciliu de cel puţin 100 de lei.
Clienţii respectivi au completat apoi câte un cupon cu datele lor personale, care a fost introdus în urna din care va fi realizată tragerea la sorţi a câştigătorilor. Evenimentul va avea loc în următoarele zile, norocoşii având termen să-şi revendice premiile obţinute până pe 15 decembrie.
Potrivit afirmaţiilor managerului Marius Voican, în această campanie lansată de Brother’s Pub vor fi acordate peste 400 de premii. Iată lista completă a acestora:
• 1 TV
• 1 smartphone
• 20 de cupoane de 50 de lei (se pot folosi atât la locaţie, cât şi la comenzi la domiciliu)
• 100 de cupoane de 10 % reducere la orice comandă la domiciliu
• 50 de cupoane cu desert (se pot folosi atât la locaţie, cât şi la comenzi la domiciliu)
• 5 cupoane cu consumaţie de 100 de lei la locaţie
• 240 de beri Tuborg la doză
• alte surprize
În această lună, Consiliul Judeţean Vâlcea, prin Centrul Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Vâlcea, va organiza cea de-a...
În ultima zi a acestui an se va pune punct final la manifestările ce au animat Târgul „Decembrie Magic”, din...
Pentru îmbunătăţirea experienţei dvs. web, acest site foloseşte Cookies. Continuând să navigaţi pe acest site vă exprimaţi acordul asupra utilizării cookie-urilor.
Aflaţi mai multe