miercuri, septembrie 11, 2024
Diverse

Pe 1 iunie, DIANA a lansat pe piaţă noile sacoşe personalizate cu desenele câştigătoare din campania „Universul Cumpărăturilor”

1KVizualizari
La începutul primăverii, în perioada 1-31 martie, Magazine DIANA a organizat un inedit concurs de desene originale, pentru două categorii de vârstă (1-14 şi 15-25 de ani), pentru fiecare dintre acestea oferind câte un premiu în valoare de 500 de euro. Astfel, „creatorii cu lipici la culori” – cum i-au numit reprezentanţii companiei pe participanţi – au fost invitaţi să realizeze câte o imagine originală, care să corespundă temei DIANA. Cele două desene câştigătoare de la fiecare categorie urmau să asigure grafica noilor sacoşe din Magazinele DIANA.

Iar, pentru că a fost vorba de un concurs adresat în special celor mici, momentul potrivit pentru comercializarea sacoşelor personalizate a fost chiar ziua de 1 iunie. Lansarea pe piaţă a fost anunţată şi pe Facebook, de Ziua Copilului. „Sunt aici! De la 1 iunie, în Magazinele DIANA, noile sacoşe de cumpărături, sub semnătura câştigătorilor concursului Universul Cumpărăturilor, Octavian Tanislav şi Denis Ţucu!!! Copii mici şi mari, să aveţi un 1 iunie fericit, cu zâmbete şi toate surprizele din lume! Mereu proaspăt şi la îndemână!”, au transmis reprezentanţii DIANA, pe reţeaua de socializare.