marți, ianuarie 14, 2025
Diverse

Pe 30 aprilie, DIANA aniversează… 30 de ani de la înfiinţare. Mesajul companiei cu prilejul Sărbătorilor de Paşte

888Vizualizari
Luna aceasta a fost una de sărbătoare pentru compania DIANA, care aniversează 30 de ani de la înfiinţare. Potrivit informaţiilor publicate pe Facebook, firma a fost înfiinţată de Dumitru Crăciunescu pe 30 aprilie 1991. De atunci şi până în prezent, DIANA a trecut prin numeroase etape de dezvoltare. Pe lângă faptul că e unul dintre cei mai importanţi producători de carne şi de produse din carne din România, în acest moment, compania reprezintă un nume important în Vâlcea (şi nu numai!) inclusiv în segmentul de retail. Zilele trecute, la Drăgăşani, a fost deschis cel de-al 65-lea magazin DIANA.
Fiind vorba de un moment aniversar, reprezentanţii companiei au ţinut să le transmită tuturor clienţilor că 2021 va fi un an plin de numeroase surprize frumoase.

„Interesul și încrederea consumatorilor sunt răsplata primită de DIANA, ca urmare a preocupării sale pentru calitatea produselor oferite”

„DIANA este unul dintre cei mai importanți producători de carne și de produse din carne din România. DIANA s-a înființat în 30 aprilie 1991, având ca principal obiect de activitate comercializarea produselor alimentare şi nealimentare. Începând cu anul 1997, DIANA a dezvoltat o importantă capacitate tehnologică de producție a cărnii și a preparatelor din carne. Abatorul și linia sa de producție funcționează la standarde tehnologice internaționale.
Gama produselor fabricii DIANA este foarte diversă. Încă de la început, oferta de produse a fost îndreptată către gusturile și așteptările consumatorului intern. O importantă poziție au în această ofertă produsele care se apropie cel mai mult de atașamentul românilor pentru produsele din gospodăriile tradiționale românești. În diversitatea și dinamica sa, oferta produselor DIANA este continuu modelată în funcție de orizontul de așteptare al consumatorilor din România și din țările europene, pe piețele cărora sunt exportate aceste produse. Pe piața regională, cele mai apreciate sunt produsele proaspete, cărora DIANA le asigură o distribuție specializată prin magazine proprii, foarte bine primite de public.
DIANA este un membru important al Asociației Române a Cărnii încă de la începutul producției proprii de produse și de preparate din carne. Compania deține certificarea ECOPROFIT, ca urmare a participării la proiectul de protecție a mediului inițiat de Ministerul de Externe al Austriei în 2001. Produsele sale au fost omologate în cadrul programului Marca de Calitate în 2002, an în care activitatea a fost certificată în sistemul Managementul Calității, conform standardului SR EN ISO 9001:2001.
După anul 2000, DIANA a derulat mari proiecte de modernizare și de retehnologizare: Modernizare şi retehnologizare fabrică de preparate şi abator porc (2003-2004) și Modernizarea frigoriferului şi a abatorului pentru vită (2006-2007), proiecte SAPARD. Auditul realizat în această perioadă a condus la certificarea Sistemul de Management al Calităţii şi HACCP de către Moody International conform standardului DS 3027 E:2002.
Interesul și încrederea consumatorilor sunt răsplata primită de DIANA, ca urmare a preocupării sale pentru calitatea produselor oferite pe piețele regionale, naționale și europene”, se spune în prezentarea companiei DIANA, pe pagina proprie de Facebook.